Rabu, 20 Februari 2008

PRODUK PERTAMA: PANDUAN ASAS CPANEL: DARI A - Z


Untuk komen saya yang pertama kali, saya akan membincangkan tentang satu ebook asas yang amat bagus untuk dipelajari. Bagi saya, ebook ini amat penting untuk dimiliki. Ebook ini bertajuk “Panduan Asas Cpanel Dari A-Z”. Ebook ini ditulis oleh saudara Jebat bin Abdul Kadir. Ebook ini saya beli pada bulan 11, tahun 2007.
SAYA DAN CPANEL …
Saya mula menyedari kepentingan ebook ini apabila terfikir untuk memiliki domain dan hosting sendiri. Tambahan pula, abang sepupu saya, seorang affiliator yang berjaya (maaf, saya terpaksa rahsiakan buat masa ini untuk menjaga privasi beliau) selalu menyarankan saya untuk memiliki domain dan hosting sendiri. Walaupun saya selalu buat eksperimen dalam blogspot, telah berjaya memiliki akaun google adsense, namun saya rasa saya patut untuk mempunyai domain dan hosting sendiri.

Tidak ada komentar: