Kamis, 14 Februari 2008

Anda selama ini tercari-cari satu panduan asas Cpanel dalam bahasa Malaysia


Anda selama ini tercari-cari satu panduan asas Cpanel dalam bahasa Malaysia sepenuhnya. Adakah anda menjumpainya? Sudah tentu tidak, kerana tiada satupanduan pun di internet yang menceritakan mengenai asas cpanel sepenuhnya.
Jika ada sekalipun! adakah ianya sesuai untuk newbie seperti anda? Adakah ianyamenerangkan begitu terperinci mengenai Cpanel, domain dan web hosting? Tanyadiri anda, sehingga saat ini adakah anda faham akan Cpanel yang anda punyai?
Usah membuang masa anda untuk mencuba-cuba cpanel tanpa ada ilmu mendalamtentang aspek-aspek teknikal. Sekali anda tersilap, alamat tidur anda tidak akan lena. Salah seorang usahawan internet kini telah menghasilkan ebook panduan Cpanel pertama di Malaysia yang menerangkan panduan asas langkah demi langkah mengenai domain, web hosting dan tentunya Cpanel khas untuk newbie!
Dapatkan maklumat lanjut di sini: http://belajarcpanel.net/
Penulis Ebook Jebat Abd. Kadir atau lebih dikenali sebagai Jebat Mesranet adalahmerupakan seorang lagi usahawan yang bakal mewarnai perniagaan internet di Malaysia.Dapatkan ebook Jebat ini "Panduan Asas Cpanel A - Z"
======================================================================================
* Untuk lebih berkesan, gunakan tools 'hide link' bagi link affiliate anda.
** Subjek emel lain yang boleh digunakan:
1. Panduan Cpanel Pertama Dalam Bahasa Melayu!
2. Mudahnya Cpanel dengan ebook ini!
3. Langkah demi langkah asas domain, hosting dan cpanel!
4. Tahukah anda bab teknikal Cpanel? Saya ada jawapannya!!

Tidak ada komentar: